منتدى حكاوى بنات
اهلا ياحبيبة الكل يالى طلتك نورت على الكل ياغاليه ياست الكل
المنتدى بيرحب بكل عضواته
وبيقول لكم بيتكم مستنيكم تشاركوه كل جديد عندكم
المنتدى للنساء فقط يمنع اشتراك الرجال
وتذكرى قول الله تعالى ( مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ ) صدق الله العظيم

تحياتنا: الأدارة
منتدى حكاوى بنات
اهلا ياحبيبة الكل يالى طلتك نورت على الكل ياغاليه ياست الكل
المنتدى بيرحب بكل عضواته
وبيقول لكم بيتكم مستنيكم تشاركوه كل جديد عندكم
المنتدى للنساء فقط يمنع اشتراك الرجال
وتذكرى قول الله تعالى ( مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ ) صدق الله العظيم

تحياتنا: الأدارة

منتدى حكاوى بنات

منتدى للنساء فقط ويمنع تسجيل الرجال تعالى اشتركى معانا

الرئيسيةحكاوى بناتالأحداثSMSأقرى القرأن معآنآآأحدث الصوردخولالتسجيل
شريط الاهدآآاءاأآت: الى كل من تريد وضع اهداآآء يمكنها وضعه فى قسم الاقساآآمـ العاآآمة-إهدآآآءآآآتـ
اللَّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِندَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ كُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ (الآية رقم 255 من سورة البقرة)

شاطر

انا فاشلة اتظلمت و خلاص كل شئ ضاع (كابوس الثانوية)

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوع
El BaNoTa RuAh
Admin
Admin
El BaNoTa RuAh

انثى
موديكـ إيه آلنهاردة؟ : ما فينى شئ
دعائك : انا فاشلة اتظلمت و خلاص كل شئ ضاع (كابوس الثانوية) Fp_oo210

انا فاشلة اتظلمت و خلاص كل شئ ضاع (كابوس الثانوية) Empty
مُساهمةموضوع: انا فاشلة اتظلمت و خلاص كل شئ ضاع (كابوس الثانوية)   انا فاشلة اتظلمت و خلاص كل شئ ضاع (كابوس الثانوية) I_icon17الأربعاء يوليو 27, 2016 12:25 am#1

السلام عليكم 
بسم الله والصلاة والسلامـ على رسولـ الله
مبدأيا ألف مبروك للناجحين بعيدأ عن كام فى المية
ايه انتٍ بتقولى ايه ؟؟!!
دى أول حاجة اى حد بيسأل عنها جبتى كامـ ؟؟
انتٍ بقى سيبكـ من كلامـ الناس جبتى كام 60% 70% أنا هسألكـ سؤال وده غالباً ليه اجباة من الاتنين اه او لا
انتٍ واثقة ان ده مش تعبكـ؟
ولا عادى ؟
لو الاجابة عاادى يبقى ده مجهودك ومش هيقدرى تعملى حاجة أعلى من كده ولو لا وأتظلمت و ربنا شاهد يبقى انتٍ متظلمتيش ده ربنا شايل لكـ أحسن والله
انتٍ بتقولى ايه انا عايزة الاحسن فى المذاكرة مش فى حاجة تانية دور عليها
طيب انت عايزة تجيبى مجموع طب او هندسه او سياسة واقتصاد او غيره طب لو انتٍ جبتى المجموع ده وحصل لكـ حاجة يعنى حد كان نفسه يجيب المجموع ده ومش جابه وراح بص لك وحصلك حاجة لقدر الله يبقى نفعك المجموع بقى ولا لو جبتيه ودخلتى ومعرفتيش تحققى نفسك وبقيتى زى اقل حد فى المجتمع او دخلتيها ولقيتى انها مش دى حلمكـ يبقى كل شئ ادمر اهئ اهئ ااااااا
ربنا لما يدبر لكـ هيحسن التدبير بس انتٍ لازم تقربى منه تدعى له و أهمـ حاجة انكـ من جواكى تكونى عايزة تبقى حاجة وعايزة تحققى حاجة وتبقى شئ تنفعى به نفسك اقبلى هداياي
يعنى لو اتنين واحد جابت 95 % والتانية جابت 70%
بس فى حاجة الى جابت 70% اتظلمت يالهوووووى
ربنا بقى هيكفئها ويديها انها تبقى جابت 95% مش فهمه ؟؟!! ازااى!!؟؟
يعنى ربنا يوفقها وتبقى الاولى على دفعتها وتبقى معيدة وبعد كده ربنا يكرمها وتجوز واحد يحافظ عليها وتخلف اولاد صالحين يبروها و ربنا يكرمها فى صحتها ومالها وعيالها ويبقوا مهندسين ودكاترة ويحققوا لها حلمهاا وهى ربنا لسه معاها وهيحقق لها الى عايزاه ويكرمها و تبقى عميدة الكلية تخلى بقى لما بعد كده تكون وزيرة ياااااااه شوفى هى كانت فين وباقت فين ؟؟!!  yahoooo طيب شوفتى حكمه ربنا أسمحى دموعك امسحى وقومى أفرحى انتس الى هتحددى حلمكـ متخليش حد يوقفك مش حتت ورقة هى الى هتحدد مستقبلكـ وتهد الجبل الى بنتيه طول السنين و الاحلامـ
الى وقفتى عليها عشان توصلى لحلمك بس عشان الظلم مولتيش لا ربنا مش هيسيبك هيفضل معاكى هيكرمك فى مجال تانى هيديكى الى عايزاه بس بشكل تانى وربنا قال لو شفتوا المستقبل لاخترتوا الواقع :
قولى الحمد لله قولى انا أد التحدى ارضى بالى ربنا قسمه لكـ أيواً
تعالى استنى الى حوليكى مش سيبينك يافاشلة طيب سيبك منهم ولمى الكلام الى بيحدفوه ده واقفى عليه وابنى نفسك من جديد أصدقاء ياهوووووووو
لما توصلى انك بقيتى وزيرة ساعتها هيجوا يقولوا لك أعمليلنا كذا وكذا وكذا وهما الى هيبقوا عايزين يكلموكى وساعتها بقى قولى لهمـ متنسوش انا جبت 70% بس وصلت الحمد لله بكرم ربنا يارب
اقنعى نفسكـ انكـ مش هتأخدى اكتر من نصيبك ولعلمكـ العياط والتفكير فى الماضى حماقة ومش هتغيرى حاجة ابداً لاكن التفكير فى المستقبل وبناءه هو ده الى هيغيركـ :ahhh:

التوقيع

انا فاشلة اتظلمت و خلاص كل شئ ضاع (كابوس الثانوية)
استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» تظلمات الثانوية العامة كل شئ عنها

خدمات الموضوع
 KonuEtiketleri كلمات دليليه
انا فاشلة اتظلمت و خلاص كل شئ ضاع (كابوس الثانوية) , انا فاشلة اتظلمت و خلاص كل شئ ضاع (كابوس الثانوية) , انا فاشلة اتظلمت و خلاص كل شئ ضاع (كابوس الثانوية) ,انا فاشلة اتظلمت و خلاص كل شئ ضاع (كابوس الثانوية) ,انا فاشلة اتظلمت و خلاص كل شئ ضاع (كابوس الثانوية) , انا فاشلة اتظلمت و خلاص كل شئ ضاع (كابوس الثانوية)
 KonuLinki رابط الموضوع
 Konu BBCode BBCode
 KonuHTML Kodu HTMLcode
إذا وجدت وصلات لاتعمل في الموضوع او أن الموضوع [ انا فاشلة اتظلمت و خلاص كل شئ ضاع (كابوس الثانوية) ] مخالف ,, من فضلك راسل الإدارة من هنا